فرشته ی زیبا


فرشته ی زیبا


دانلود کلیپی زیبا از ارورا

http://128.7.img98.net/out.php/i202561_ii.png


نظرات شما عزیزان:

mobina
ساعت18:15---23 مرداد 1391
mer30 sara!

mahsa
ساعت1:35---23 خرداد 1391
سلام دوست قدیییییییییییییمی که هنوز فراموشت نکردم!
چطول مطولی؟
دیگه نیستی کم پیدایی!
وب جدید زدم با کلیخبر جدید دارم!
بدو بدو بدو بدو بیاوبم!منتظرما


محمد(مدیر وب لاتین)
ساعت23:19---23 فروردين 1391
سلام عسیسم خواستم بگم من از مسافرت برگشتم همین امیدوارم فراموشم نکرده باشی دلم برات تنگ شده

nima
ساعت17:53---19 فروردين 1391
سلام دوست عزيز. كليپ هاي كه درست كرده بودي رو دانلود كردم خيلي خوب بود اگه بشه كليپ تازه هم درست كن

رومینا(مدیر وب همه چیز درباره ی الیزابت گوتیرز)
ساعت2:06---9 فروردين 1391
وب الی رو حذف کردم این وب دوممه حتما وقتی برگشتی بذار تو لینکهات :
http://latinstars-maritzalove.persianblog.ir/
تماس بگیر.منتظرتم !


solmaz
ساعت15:29---5 فروردين 1391
عالیهههههههههههههههههههههههههه هههههههه
واقعا ممنون


سارا
ساعت14:07---29 اسفند 1390
مریم جان من یه سارا دیگم که وبتو خیلی دوست داشتم آخه چرا وبتو حذفش کردی آخه چراااااااااااا؟

مریم
ساعت1:58---29 اسفند 1390
خیلی وقته نیستی چرا سارا جووووووووون؟ من وب ویلیام رو حذف کردم هر وقت اومدی از لینکات حذفش کن .امیدوارم حالت خوب باشه و هر چه زودتر بیای

رومینا(مدیر وب همه چیز درباره ی الیزابت گوتیرز)
ساعت19:32---23 اسفند 1390
سلاممممممممم ببخشید این مدت نمیتونستم لوکس بلاگو باز کنم فک میکردم تا الان اپ کردت باشی هنوز نیستی ؟؟اووووووووف دلم برات خیلی تنگ شدههههههه برگشتی بیا وبم اخه داشتم فک میکردم یه وب بزنیم..برگشتی خبرم کن بای امیدوارم باز ببینمت عزیزم

پردیس
ساعت20:29---20 اسفند 1390
سلام سارای عزیییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییی ییییییزم دارم از دل تنگی میمیرم عشقم کجاییی؟

الناز
ساعت10:57---18 اسفند 1390
سلام خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟خیلی وبلاگت قشنگه .اگه با تبادل لینک موافقی بهم خبر بدی عزیزم

مریم
ساعت17:18---16 اسفند 1390
سلام سارا جووووووووونخیلی وقته نیستی عزیزم چرا؟ تو وبم پست جدید از سارا گذاشتم با یه مرد خیلیییییی بی ریخت خیلی رومانتیکن با هم.حیف سارا: امیدوارم باز ببینمت عزیزم

سارا
ساعت13:55---13 اسفند 1390
ببین آدرسه وبم اینه http://aroura.loxblog.com برو ببین خوبه

سارا
ساعت13:52---13 اسفند 1390
ببین آدرسه وبم اینه

Hamed
ساعت18:57---8 اسفند 1390
Salam sara
Dg kheili vaghte chizi nemizarii makhsosan az eugenio siller va orora
Hoselam sar raft man haruz miam ye sar mizanam
Vali khabari nist


سارا
ساعت19:49---6 اسفند 1390
چطوری توی لوکس بلاگ عکس بذارم


سارا
ساعت19:45---6 اسفند 1390
دوس ندارم از دستم ناراحت بشی اصلا عکس نمی خوام باهام دوس بمون خوب من مارتین مناسب تر می دونم وی این دلیل نمیشه که باهم دوس نباشیم راستی وقتی وبلاگ درست کردم اجازه هست چند تا تغلب کنم یا نه اگه نمی خوای بگو دوست دارم گلم

سارا
ساعت19:36---29 بهمن 1390
ببین سارا جون به نظر من لورنزو خوش تیپ بود ببین اونجایی که ارورا بالباس آبی داره بامارتین می رقصه کجای سریال بود که من ندیدم بعد با اونجایی که ارورا لباس آبی سفید پوشیده مارتین داره رقص یاد میده اون کجاش بود تورو خدا جوابمو بده


ایراندحت
ساعت21:29---28 بهمن 1390
سارامن سریال ارورا میدیدم ازخورخه وانجلا خوشم میاد اخه خورخه خیلی خیلی خوشتیپه راستی بچه اخرسریال ارورا دختر خودش بودجواب بده خورخه باکی ازدواج کرده

سارا
ساعت12:34---28 بهمن 1390
سلام سارا جونم بین چجوری میشه توی لوکس بلاگ عکس گذاشت


مریم
ساعت19:34---27 بهمن 1390
سلام سارا جووووووووونخوبی عزیزم؟هر وقت تونستی بیا عکسای جدید سارا رو ببین . مثل همیشه ناز و خوشگلیه کمی تپل شده انگار

رومینا(مدیر وب هواداران الیزابت گوتیرز)
ساعت15:03---24 بهمن 1390
دوس داری سارا با خورخه ازدواج کنه؟

رومینا(مدیر وب هواداران الیزابت گوتیرز)
ساعت22:25---23 بهمن 1390
چرا فک میکردی من یه پسر باشم؟؟؟حالا من..خب دلیل داشتم ولی تو چرا؟؟

رومینا(مدیر وب هواداران الیزابت گوتیرز)
ساعت22:21---23 بهمن 1390
خب اره عزیزم ولی الیزابت نقش اول این سریال بود و بعد از این سریال کلیییییییی بازیگر زن خوشگل و جذاب ما دیدیم..امروز هم که بازدیدم پایینتر هم شد..420 نفر..احساس میکنم مد الی هم رفتهههه..چی؟؟؟چی؟؟؟؟یعنی تو هم فک میکردی من یه پسرم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اخه واسه چی؟؟؟؟؟؟

طیبایبا
ساعت17:13---23 بهمن 1390
لباططیبلایط

بیلسبی
ساعت17:10---23 بهمن 1390
بیلبسییبل

آنالیز
ساعت18:07---22 بهمن 1390
سلام ممنون عالی بود

فقط یک سوال میشه بگی الان ارورا و مارتین در سریال جدیدی بازی میکنند؟اگه میکنن میشه اسم سریالشونو بگی.
پاسخ:نه عزیزم ارورا و مارتین با هم بازی نمیکنن فعلا!!


صحرا
ساعت12:41---22 بهمن 1390
خیلی اهنگ اصلیش نازه چی بود زمزمه خونده بود روش در کل قشنگ بود راستی یه سوال.سارا جاییشو عمل کرده؟؟ ....................................................................................... پاسخ:مرسی صحرا جووووون!!نه عزیزم سارا هیچ جاشو عمل نکرده و زیباییش خیییلیییییی خاص و منحصر به فرده!!!

مونا
ساعت12:37---22 بهمن 1390
وبتون عالیه حرف نداره
پاسخ:مرسی عزیزم


دخمل لاتین
ساعت11:43---22 بهمن 1390
سیلاممممممممم بیا وبم نظر سنجی شخصیت زن مورد علاقتون کیه؟بیا نظر بده
پاسخ:اومدممم!
پاسخ:فقط سارا مالدونادو!!


رومینا(مدیر وب هواداران الیزابت گوتیرز)
ساعت0:32---22 بهمن 1390
راستی سارایی میدونی چیهههههه من تو این فکرم که وب سایتمو ببندم اخه میدونیییی چیه؟؟راستش امروز که داشتم فک میکردیم دیدم که چون خیلییییی وقته نقاب انالیا تموم شده و مد انالیا خیییلییی رفته شاید دیگه زییییاد طرفدار نداره البته بازدیدم بد نیست همیشه معمولا بالای 800 نفر در روز بازدید دارم ولی کلا وقتی انالیا پخش میشد تو همه ی وبلاگا حرف از الی بود و خیییییلییی طرفدار سرسخت داشت و همه جا حرف از اون بود اما الان دیگه مدش رفته حال بهم زن شده واسه خیلیا..بنظرت وبمو ببندم بهتر نباشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟اخه خب مد بازیگر وقتیه که سریالش پخش بشه حالا مثلا ارورا و سارا مالدونادو چون مدت کوتاهیه سریال ارورا تموم شده هنوز طرفدار خیییییییییلیییی داره ولی الیزابت رو..مطمئن نیستم هر چا میرم بهم میگن قبلا دوسش داشتم ولی جدیدا برام نچسب شده

راستی برو اینجا نازی و نینا از سارا ویدیو گذاشتن:

http://latinnews1.mihanblog.com/post/category/31

نظر تو چیه؟؟به همین بازدید معمولا 900 نفر در روز راضی باشم یا وبمو ببندم؟؟ .................................................................................................. پاسخ:مگه وبت مال الی نیست؟؟!!!!!مال آنالیا که نیس مال الیه!!!


مریم
ساعت21:29---21 بهمن 1390
راستی نمی دونم چرا هر کاری کردم لینکت کنم نشد همش می زنه امکان درج تبلیغات وجود نداره اعصابمو خورد کرده.

مریم
ساعت21:07---21 بهمن 1390
مرسیییییییییییی سارا جوووووووونم.خوبی عزیزم؟ الان عکسای جدید سارا رو گذاشتم مال دیشبه.مثل همیشه ناز و خوشگل هر وقت تونستی بیا ببین.بابت کلیپ هم خیلیییییییییی ممنون عزیزم راستی در باره سارا هم چند تا عکس ازش دیدم جدید که با بازیگر نقش مقابلش توسریال جدیدش که بازی کرده خیلی خودمونی بودن با هم. ......................................................................................................... پاسخ:سلاممممممممم خوشگلمممممممم!!!!خوبی؟؟چشمم روشن سارا با کی گرم گرفته؟!؟؟!!!کلا سارا با همه گرم میگیره!!!

هدی
ساعت19:34---21 بهمن 1390
برای بار هزارم لطفا یه کلیپ از آنجلا و لورنزو بذارید

من هر روز به این امید میام اینجا که یه کلیپ ازشون بذارید
پاسخ:اوکی گلم به خدا میزارم!!صبور باش!


ژاله
ساعت11:19---21 بهمن 1390
عسیسم میگم راسته که سارا از بیلی جدا شده؟چرا؟

نکنه چشمش خورخه رو گرفتهپاسخ:آره عزیزم جدا شده!!خدا کنه با خورخه ازدواج کنه!!!!


ژاله
ساعت22:01---20 بهمن 1390
سلام گلم.مگم از پرسیدی که میخوای وب جدید بزنی یادم رفت بگم در مورد سریال شیطان میداند بزن خیلی دوستش دارم

رومینا(مدیر وب هواداران الیزابت گوتیرز)
ساعت18:39---20 بهمن 1390
راستی بابت اون حرفی که درباره ی سندرا زدم فکر غلط نکن من اصصصصصصصصصصلا ازش بدم نمیاد مخصوصا از هیکلش خیلی خوشم میاد ولی خب من معمولا کم پیش میاد بازیگری به دلم بشینهههههه راستش میدونی چیه اونروز بود که شک کردم تو درباره جنسیستت دروغ گفته باشی یکی از دلایلش این بود که بازیگرای زنی که به دلم نمی نشستن به دل تو می نشستن گفتم نکنه پسری..اخه خب اونا به دل من نمی شینن اما یه پسر ممکنه از اندام و چهره اونا خوششون بیاد ولی الان بهت شک ندارم اخه دقیقا اخلاقات سر سارا شبیه به اخلاق من سر الی هست..
پاسخ:فک نکن فقط خودت فک میکردی من دروغ میگم بلکه من این فکرو راجع به تو هم میکردم!!!


رومینا(مدیر وب هواداران الیزابت گوتیرز)
ساعت14:19---20 بهمن 1390
اینم ادرس سایتی که ازش کلیپ میارم:
vbox8.com


رومینا(مدیر وب هواداران الیزابت گوتیرز)
ساعت15:00---19 بهمن 1390
راستیمنظورت از طرفدارهای الیزابت من بودم؟؟؟همون که تو وب مای و ویل گفتی طرفداراش میگن عمل نکرده باید بگم اگه منظورت من بودم خب خانوم جون من فقطوقتی عکس بچگیشو دیدم اینجوری فک کردم همین!!!!وگرنه بعدش فهمیدم دوباره بینیشو عمل کرده فقط همین!!!دیگه نرو اینور و اونور منو مسخره کن من فک میکردم اینجوریهههههه همین!بهرحال قبلا هم بهت گفتم من به عمل بینی خییلییی اهمیت نمیدم ولی خداییش دوست داشتم عمل نکرده بود..

رومینا(مدیر وب هواداران الیزابت گوتیرز)
ساعت14:54---19 بهمن 1390
نه سارا من عصبانی نشدم من فقط میدونم که حالا این طرفدارهای مایته و ویل که کلا همه شون از الی بدشون میاد حالا کلی شلوغش میکنن که چقدر اینا بهم میان و ...
ولی من اصلا حال اینا رو ندارم من عمرا بذارم الی جونم با اون پیری بازی کنه اصلللللللا..بذار تلویزا نظرسنجیشو بذاره من خودم همه ی بچه های وبلاگو خب میکنم برن و رای بدن با اون یارو بازی نکنه و خب بچه های وبلاگم هم خب اونطور که تعداد دانلود نشون میده حدود 350 نفرن!!! فک کنم بتونیم پیروز بشیم...


soosk
ساعت21:35---18 بهمن 1390
سارا همیشه بهت سر میزدم ولی واسه اینکه سرعت پایین بود نمیتونستم نظر بدمپاسخ:عاشق من شدی؟؟؟؟؟؟مرسی عزیزمممممم!

سارا
ساعت15:04---18 بهمن 1390
سارا می دونی چیه اصلا به نظر من هرچی سارا تو دنیاست خوشگله
راستی من اصلا از لورنزو انتظار نداشتم که بعد از مرگ ارورا به کس دیگه فک کنه اونوقت با آنجلا ازدواج کرد انقدر بدم میاد از آنجلا


mahsa
ساعت21:01---17 بهمن 1390
سلاااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ام عشقم خوبی نفسم؟؟عسیسم چرا دیگه پیشم نمیای؟؟خوشکلم بیا وبم اپ های زیادی کردم!!خیلی دوست دارم بیای ونظرتو بگییییییییییییییی.....میسییییییی

رومینا(مدیر وب هواداران الیزابت گوتیرز)
ساعت13:55---17 بهمن 1390
راستی سارایی عکسهای قبل از عمل الی رو درست کردم منظورم قبل از هر دو عمل بینیشه!!

رومینا(مدیر وب هواداران الیزابت گوتیرز)
ساعت13:18---17 بهمن 1390
نه عزیزم من ناراحت نشدم فقط فک کردم منظورت اینه که برای الی خوش قیافه هست..
راستی گلی نظرت درباره ی اون اخرین سری عکسهای الی که تو وب گذاشتم چی بود؟؟اخه همه ازش تعریف کردن!!تو صفحه نخست هست..


هدی
ساعت10:42---16 بهمن 1390
میتونم خواهش کنم یه کلیپ از آنجلا و لورنزو بذارید
خواهشا


هدی
ساعت10:40---16 بهمن 1390
میتونم خواهش کنم یه کلیپ از آنجلا و لورنزو بذارید
خواهشا


سارا
ساعت1:36---16 بهمن 1390
نه نظرم تغییر کرد من کدتو نمی خوام فقط اگه میشه برای یدونه از این عکسا درست کن وای می بینی ارورا چقدر قشنگ می خنده من از ونسا متنفرم توچی ؟
پاسخ:آره اه اه ونسا چندشه!!!!!!!!!ولی ارورا فوق العاده میخنده!!!


محمد(مدیر وب لاتین)
ساعت23:08---15 بهمن 1390
عسیسم من آپم میخوام کلی نظر بدی تازه کد امنیتیمم برداشتم
پاسخ:باشه گلم میام!


رومینا(مدیر وب هواداران الیزابت گوتیرز)
ساعت19:06---15 بهمن 1390
نههههههههه منظورم اون نبود ولی خیلی عصبیم که الی جونم قراره با یه مرد پیر بازی کنه چه خوش تیپ چه بدتیپ..
پاسخ:آره عزیزم خداییش الی خیلی بهتره و لیاقتش خیلی بیشتره!از حرفم ناراحت نشی!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: SaRa | تاريخ: شنبه 13 / 11برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |